četvrtak, 24. travnja 2014.

What make's me happy ?

Započela sam "svoju" akciju sreće...  http://100happydays.com/

Ma, naravno da sam odmah uslikala desetak fotki (ako presušim koji dan i ponestane mi "sreće" :)))
Rekla sam i poneku od svojih sretnih akcija podijeliti ovdje s vama. Jasno je da sam otpočela odbrojavanje sa svojim sinom. Ipak je on sreća najveća i zaslužno je na prvoj fotografiji. Nikako da se okuražim i "pošaljem" ga u širu javnost.... ( trebat će mi vremena) no zato vam postam ovdje jednu drugu fotkicu. Isto tako velik izvor moje unutarnje radosti ( i zahvalnosti) u i prema životu. Pišem ponekad ( voljela bih više i češće) priče za djecu... Ovdje je jedna poklonjena mojoj nećakinji koja se plašila posjeta stomatologu. Priča je o slatkišima. Dijelim detalj :)
I to je ...dakle...moja osobita "hrana".
Čovjek može pojesti ( i pojede za života) svašta... I gorkog i ljutog i slanog i slatkog i kiselog i probavljivog i ne probavljivog... Na kraju puta to i nije osobito važno. Na kraju puta najvažnije bude... ne ono što jedemo, već ono što serviramo. Zar ne?







Eto :)
A imam neki blaaag :) predosjećaj da će se i fotka ovoga bloga uskoro naći u jednom od 100 dana sreće :)

Uživajte u roditeljstvu!

3 komentara:

  1. Danas sam otkrila Vas blog trazeci informacije o hrani za bebe koja potice probavu i ne zatvara (clanak je zakon - trebam iskusati receptice :))
    I dok citam i upijam mnostvo odlicnih informacija i savjeta sam prosvrljala i po projektu o 100 sretnih dana :) i eto, krenula i ja ;)
    Hvala i na tome!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zahvaljujem na povjerenju . Svako dobro želim Vama i bebi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mr. Burnie's first poker game to hit the jackpot - DRMCD
    On Tuesday night, Mr. Burnie's hit-pot won 영주 출장안마 the game of Poker: a $10,000 계룡 출장안마 jackpot prize. For 경기도 출장안마 his part, 파주 출장마사지 Mr. Burnie went on to melbet win the

    OdgovoriIzbriši